Opinia użytkownika: EZKB
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Dzisiejsze zakupy w Biedronce na długo zapamiętam. A sprawiła to pani obsługująca kasę, muszę przyznać że z takim zachowaniem rzadko się spotykam. Ale kolejno. Sklep jest przestronny, spokojnie można było dzisiaj wybrać produkty - pierwszy minus - brak podręcznych koszyków na drobne zakupy. Same wózki, które nie potrzebnie na terenie sklepu robią dodatkowy "sztuczny tłok". Wybór artykułów - średni, ograniczający się do dwóch, trzech firm. A przecież samych marek herbat można na rynku znaleźć kilkanaście. Nie mniej towar dostępny - brak pustych miejsc na półkach. Po podejściu do kasy byłam świadkiem obsługi Klientki, która stała przede mną. Starsza pani, jak się za chwilę okazało niedosłysząca. Pani kasjerka podała kwotę do zapłaty. Starsza pani poprosiła o powtórzenie i tutaj nastąpiła rzecz co najmniej dziwna: Pani kasjerka głośno i opryskliwie powiedziała: "Dwadzieścia złotych i sześćdziesiąt jeden groszy - ile mogę powtarzać". Starsza pani zapłaciła i wyszła a kasjerka zadowolona z siebie zaczęła liczyć moje produkty. Należna reszta w wysokości 60 groszy została mi wręcz rzucona na ladę kasy. Chamstwem i brakiem kultury pracowników na pewno swojego wizerunku Biedronka nie poprawi.