Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: sylla

Dotycząca firmy: LUX MED

Treść opinii: Zostałam skierowana do Lux-Medu na badania wstępne do pracy. Pierwszy minus: placówka jest położona dokładnie pomiędzy dwoma przystankami autobusowymi, w związku z tym pacjenci muszą iść spory odcinek drogi. Dla pacjentów zmotoryzowanych zapewniony jest wygodny parking. Drugi minus: zostałam zbadana "po łebkach" zarówno przez pielęgniarkę, która przeprowadzała wstępny wywiad, jak i panią doktor, która wypełniała ankietę. Trzeci minus: czekałam pod gabinetem przez 40 minut. Po wejściu stwierdziłam, że w gabinecie nie było pacjenta, a pani doktor tyle czasu z kimś rozmawiała. Gdy tylko weszłam, pani doktor ustalała z kimś przez telefon, co ma zrobić z pozostawionymi okularami w gabinecie. Zajęło jej 10 minut zanim skończyła. Zadawała mi pytania i nie czekała na pełną odpowiedź. Stuknięcia w plecy nawet nie poczułam, a zostałam spytana, czy mnie boli. W trakcie wizyty co chwila do gabinetu wchodziły pielęgniarki i dyskutowały z panią doktor na różne tematy. Dokumentacja była prowadzona na formularzach z kalką pomimo komputera w gabinecie. Po wypełnieniu, formularz został niedbale złożony, włożony do koszulki i wrzucony do kartonu na biurku. Czułam się jak intruz, a nie klient. Na dodatek ze świadomością, że moja karta nie została rzetelnie wypełniona - nie z mojej winy. Wkrótce mam otrzymać abonament na usługi w Lux-Medzie. Gdyby pani doktor rzetelnie przeprowadziła ze mną wywiad i wprowadziła dane do komputera (jak ma to miejsce w każdej innej sieci usług medycznych), oszczędziłabym czas przy kolejnej wizycie. Sugestie dla Lux-Med: warto wykorzystać możliwości, jakie dają komputery. Pozwoli to na oszczędność czasu zarówno lekarzy, jak i pacjenta. Może warto uczulić lekarzy, że pacjent jest najważniejszy. Wszystkie inne sprawy powinny być załatwiane w czasie, gdy nie pacjentów lub przed/po dyżurze lekarskim.