Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Odwiedziłem z narzeczoną Salon jubilerski "Apart". Jesteśmy w trakcie kupowania obrączek ślubnych. Gdy weszliśmy do salonu, musieliśmy chwilę czekać ,aż ktoś z obsługi do nas podejdzie. Najpierw wybieraliśmy spośród pierścionków. Pan obsługujący nas był bardzo uprzejmy i kompetentny: widać było, że zna sie na biżuterii. Żaden z pierścionków nie spełnił oczekiwań mojej narzeczonej. Do tej pory byliśmy bardzo zadowoleni. W tym salonie obrączki są na wydzielonym stoisku. Pomysł niby dobry, ale wykonanie niespecjalne. Przy tym stoliku mogą być obsługiwane jedynie dwie osoby. Gdy byliśmy w salonie, jedna para już wybierała obrączki. Musielismy poczekać, aż stanowisko będzie wolne. Czekalismy, stojąc nad klientami, bo nawet nie mieliśmy gdzie usiąść. Po ok 10 minutach wyszliśmy, nie obsłużeni. Żaden inny sprzedawca nie zainteresował się nami, także pani ze stanowiska z obrączkami całkowicie nas zignorowała. Nawet nie powiedziała np.: "Proszę chwilę zaczekać" , nie dała katalogu, czy cokolwiek innego, po prostu, jakby nas tam nie było. Zraziliśmy się do tego salonu. a swoją drogą, ceny obrączek i pierścionków w porównaniu z Yes i Łodzińskimi w tej samej galerii były po prostu horrendalne (około 30-40% wyższe za praktycznie identyczne wzory).