Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Jestem mile zaskoczona obsługą w sklepie Bata. Ostatnio raczej krytycznie oceniałam tę placówkę, ale tym razem jest inaczej, o czym jako obiektywny klient muszę napisać. Chcieliśmy kupić buty wiosenne dla naszego maluszka. Na wejściu przywitała nas pracownica uśmiechem, pozwoliła spokojnie rozejrzeć się po sklepie, po czym podeszła i zaproponowała pomoc. Wyciągnęła nam kilkanaście par bucików, ostatecznie sama zaczęła mierzyć je naszemu dziecku, uprzednio pytając, czy może. Zaczęła małemu dopasowywać buciki i doradzać nam fachowo, jaki rozmiar i fason będzie najbardziej odpowiedni. Warto dodać, że nie była przy tym natarczywa, ale bardzo uprzejma i życzliwa. Na koniec otrzymaliśmy rabat, ale poprosiłam, żeby zatrzymała wybrany przez nas model na parę chwil, ponieważ zamierzamy odwiedzić jeszcze jeden sklep z obuwiem dziecięcym. Zgodziła się bez wahania. Wróciłam i zakupiłam buciki, dalsza obsługa była także bez zarzutu. Brawo za profesjonalizm i miłą obsługę.