Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: Zielony Bluszcz
Treść opinii: Udałam się do apteki, aby zakupić specjalistyczny krem przyspieszający gojenie się ran i zmniejszający blizny pooperacyjne. Jak zwykle w aptece było wielu klientów, obsługiwały dwie sprzedawczynie. Stałam chwilę w kolejce. Kiedy nadeszła moja kolej poprosiłam o poradę, jaki krem wybrać, gdyż nie orientuję się w tego typu specyfikach. Pani obejrzała miejsca pooperacyjne i zaproponowała kilka produktów. O każdym z nich opowiedziała, jakie ma działanie. Kiedy poinformowałam panią, że jestem alergikiem i boję się, żeby polecane kremy nie wywołały uczulenia pani zaproponowała mi, że da mi próbki tych kremów. Powiedziała, że tego rodzaju produkty nie należą do tanich i lepiej będzie, jak spróbuję, czy mnie nie uczulają. Pozwoli to uniknąć sytuacji, że kupię produkt, którego nie będę mogła używać. Takie zachowanie oceniam bardzo pozytywnie. Świadczy ono o trosce o klienta, a nie tylko o chęci sprzedania produktu. Placówka utrzymana w czystości, choć w niektórych miejsca na szybach w gablotach widoczne były „wypalcowane” miejsca.