Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Przyszedłem do sklepu, aby zareklamować kurtę kupioną przed 2miesiącami. Zaraz po przekroczeniu filaru wejściowego, zostałem przywitany przez Panią przy kasie. Podszedłem do niej, i opowiedziałem o powstałej wadzie na moje kurtce. Zostałem poinformowany, że rozpatrzenie reklamacji trwa do dwóch tygodni, i Pani zapytała się czy mnie to satysfakcjonuje. Od razu powiedziała, że za wadliwy towar może mi oddać pieniądze w tym momencie, jeśli wyrażę taką chęć. Zdecydowałem się na zwrot pieniędzy, zostały mi przelane na konto, ponieważ zwrot pieniędzy odbywa się w takim samym trybie jak przy zakupie towaru. Dostałem potwierdzenie uznania rachunku. Wszystko to zostało załatwione bez żadnego problemu, szybko, bezkonfliktowo. Za to naprawdę duży plus. Miałem inne przypadki reklamacji w innych sklepach, i nie wspominam tego miło. Sklep tchibo to naprawdę porządny sklep!