Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Dnia 23-03-2009 roku udałem się z żoną do hipermarketu Carrefour mieszczącego się na ulicy Szparagowej 7 w Łodzi. Pojechaliśmy razem, ponieważ od dnia 23 marca 2009 roku rozpoczęła się promocja na odzież. Pojechałem pierwszego dnia ponieważ ceny na niektóre artykuły wydawały mi się atrakcyjne. Osobiście, zainteresowany byłem zakupem butów wyjściowych skórzanych w atrakcyjnej cenie, oraz eleganckimi koszulami. Po wejściu do sklepu kupiliśmy z żoną przy okazji sporo potrzebnych do domu artykułów spożywczych. Po woli udawaliśmy się na dział z butami. Kiedy dotarliśmy na miejsce, zaczęliśmy poszukiwania butów wyjściowych skórzanych. Niestety, nie udało mi się ich znaleźć. Udałem się więc do informacji, żeby dowiedzieć się, czy buty te są dostępne, czy w ogóle są. Pani, która mnie obsługiwała, posiadała przypięty identyfikator, próbowała dodzwonić do osoby, która zajmuje się butami. Przez około 5 minut oczekiwałem przy informacji. Pani, w końcu dodzwoniła się i poinformowała mnie, że zaraz przyjdzie pracownik, i udzieli mi odpowiedzi, czy buty są wystawione oraz czy są w ogóle dostępne. Po pewnym czasie przyszła Pani, pokazałem jej w gazetce o jaki artykuł mi chodzi. Udaliśmy się na dział obuwie. Pani przeszła, rozejrzała się, poinformowała mnie, że butów rzeczywiście nie ma, że prawdopodobnie nie przyszły jeszcze, że może będą. Chciałem również kupić koszulę, okazało się, że ta, która mi się podobała, była tylko w jednym egzemplarzu i miała rozmiar kołnierzyka 45. Żona wzięła do koszyka dwie świąteczne kartki pocztowe, które nie posiadały żadnych cen. Przy kasie okazało się, że jedna kartka kosztuje 6 zł. więc odłożyliśmy i podziękowaliśmy. Pani, która nas obsługiwała przy kasie była miła, przywitała się z nami, na koniec wizyty pożegnała i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu.