Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: Electrolux
Treść opinii: Wysoko cenię jakość produktów firmy Electrolux, stąd też byłem wielce zadowolony z faktu, że mieszkanie, które kupiłem jest wyposażone w większości w sprzęt tej firmy. Poprzedni właściciele jednak nie zostawili nam instrukcji obsługi zmywarki. Chcąc dbać o nią w sposób należyty rozpocząłem poszukiwania instrukcji w sieci, od strony firmowej Electrolux. Korzystając z opcji na stronie internetowej firmy zadałem pytanie o weryfikację modelu zmywarki oraz poprosiłem o link do instrukcji, gdyż samodzielne poszukiwania nie dały rezultatów. Odpowiedź przyszła po kilkunastu dniach. Jej treść wyrażała żal z niemożności udzielenia mi pomocy w moich poszukiwaniach. Co ważne, nadeszła w języku obcym, choć pisałem na stronie polskojęzycznej (nie język jest tu problemem, lecz informacja, iż nie są w stanie sprostać mojej prośbie). Nie dałem jednak za wygraną i szukałem dalej. Na stronie producenta odszukałem dane teleadresowe autoryzowanego serwisu w moim mieście. Tam, odpowiednio poinformowany natychmiast odszukałem instrukcję do swojej zmywarki. Reasumując, mam bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony plus, ponieważ zapytanie nie zostało bez odpowiedzi, jednak odpowiedź pozostawała wiele do życzenia. Można przypuszczać, że pracownicy obsługujący autoryzowaną stronę internetową firmy nie potrafią wyłuskać z niej informacji, których klient oczekuje. Gdybym udał się prosto do punktu serwisowego w moim mieście, posiadłbym instrukcję w trybie natychmiastowym. To dziwi.