Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Obserwacja dotyczy stacji paliw nr 85 we Wróblowicach/Lutyni. Pojechałam na stację w celu zatankowania auta. Jak tylko podjechałam pod dystrybutor od razu podszedł do mnie pracownik stacji i zaproponował pomoc w zatankowaniu. Poprosiłam o zatankowania a sama udałam się do budynku stacji. Obsługiwała jedna osoba – mężczyzna. Poczekałam chwilę, aż auto zostanie zatankowane, po czym stanęłam w kolejce. Podałam osobie obsługującej kartę płatniczą. Pan wziął ją ode mnie i bez słowa odszedł do drugiej kasy, przy której stało dwóch klientów. Chcieli oni kupić kupony lotto. Kasjer obsłużył tych klientów i dopiero wtedy skończył mnie obsługiwać. Osoby stojące przy drugiej kasie podeszły tam później niż ja. Według kolejności najpierw powinnam zostać obsłużona, a dopiero klienci od lotto. Bardzo nie podobało mi się zachowanie pana obsługującego. Pozostawił mnie bez słowa i przeszedł do klientów, którzy dopiero co stanęli przy kasie. Poza tym pan nie zapytał mnie o to, czy korzystam z programu lojalnościowego. Musiałam sama dopytać o punkty. Nie mam żadnych zastrzeżeń odnośnie wyglądu osoby obsługującej ani też wyglądu samej placówki. Pomimo deszczowej pogody na podłodze nie widać było większych zabrudzeń, widać było, że pracownicy na bieżąco dbają o jej czystość. Podsumowując obsługę: pracownika obsługującego przy dystrybutorze oceniam bardzo pozytywnie – auto było zatankowane, wlew zamknięty. Osobę obsługującą za kasą oceniam negatywnie – brak zainteresowania klientem, brak pytania o program lojalnościowy. Poza tym kasjer nie zakończył obsługi pożegnaniem – podał mi tylko kartę i potwierdzenie płatności, a następnie rozpoczął obsługę klienta stojącego za mną w kolejce.