Opinia użytkownika: Konsumentka
Dotycząca firmy: swiat-firan.pl
Treść opinii: 25 lutego zamówiłam firany. Pieniądze przelałam po kilkunastu minutach. Po 1.5 tyg. oczekiwania i braku paczki napisałam maila do firmy. Otrzymałam odpowiedź, że jeśli paczka nie dotrze do końca tygodnia, mam znowu napisać maila. Paczka nie dotarła, więc napisałam maila, na którego nie dostałam odpowiedzi. Napisałam, więc kolejnego, również bez reakcji ze strony firmy. Minęły 3 tygodnie a paczki nadal nie było. Zadzwoniłam do firmy, pan wypytywał się co zamówiłam, w jakim sklepie i kiedy; obiecał, że sprawdzi dlaczego nie otrzymałam paczki i zaraz do mnie zadzwoni albo napisze maila, niestety nie napisał. Po kilku godzinach znowu do niego zadzwoniłam. Tym razem odebrała jakaś pani, która nie wiedziała o co chodzi i była zdziwiona, że rozmawiałam z jakimś panem. Powiedziała, że po południu będzie w biurze i sprawdzi kiedy paczka została wysłana. Dostałam smsa o godz. 23:30 z inforamcją, że paczka została wysłana 11 marca (2 tygodnie po wpłacie pieniędzy!). Po 3.5 tyg. oczekiwania dostałam przesyłkę. Jestem bardzo rozczarowana tą firmą i na pewno nie skorzystam więcej z jej usług.