Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Rezerwację biletów zrobiłam przez internet, pół godziny przed seansem odebrałam wraz ze znajomymi bilety, pani w kasie bez problemu pozwoliła nam zapłacić osobno. Pożegnała się. Czekając na film, na parterze obserwowałam bufet. Wszystko byłoby ok, gdyby nie pan, który chodził z krótkofalówką (biała koszulka) Coś tam przez nią usłyszał, wszedł za bufet, wyszedł z miotłą i szuflą i co zrobił? Nad kasą, w okolicach jedzenia jakie tam sprzedają, dźgnął dla żartu kolegę pracującego w bufecie tą brudną miotłą! Poszedł zadowolony dalej, następnie ten sam pan, spóźnił się ok 5 minut z wpuszczaniem klientów na seans, na ten seans na który i ja szłam, chyba za późno wybrał się posprzątać salę po poprzednim seansie. Przedzierając bilety mówił co prawda "dzień dobry", ale skoro przychodzimy na czas, zostańmy obsłużeni na czas, a ta historia z miotłą..litości! Jeszcze tam wrócę pewnie bo jest to centrum miasta, ale będę baczniej obserwować obsługę. Złe wrażenie pozostało.