Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Rutynowa wizyta celem uzupełnienia zbiornika paliwem PB95. Na stacji nie było żadnego klienta, nie było kłopotu z parkowaniem czy wyborem dystrybutora. Po uzupełnienie baku udałem się do kasy aby uiścić należność. Przy okazji chciałem dopytać o szczegóły przedłużenia promocji Navigator. Obsługiwał mnie uśmiechnięty i pogodny sprzedawca ubrany w strój firmowy z wpiętym identyfikatorem. Cierpliwie i kompleksowo przedstawił mi założenia promocji. Służył pomocą przy zweryfikowaniu ogólnej liczby punktów, przy zweryfikowaniu punktów, które muszą zostać zrealizowane do końca marca 2009. Przedstawił katalog starych i nowych nagród, poinformował o braku możliwości łączenia punktów, podpowiedział, co można zrobić, aby szybciej zgromadzić pożądaną ich liczbę. Czułem się usatysfakcjonowany poziomem obsługi, zaangażowaniem i cierpliwością.