Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Obserwacja dotyczy stacji paliw nr 85 we Wróblowicach/Lutyni. Pojechałam na stację w celu zatankowania auta. Już przy dystrybutorze zostałam poinfomowana przez pracownika stacji, że mają chwilowy problem z obsługaą kart płatniczych. Oceniam to bardzo pozytywnie, gdyż taka informacja pozwoliła uniknąć niepotrzebnych nieprzyjemności, gdyż zamierzałam zapłacić kartą. Weszłam do budynku stacji, aby upewnić się, czy nadal nie można płacić kartami. Otrzymałam rzetelne informacje o bankach, których karty są odrzucane. Okazało się, że wśród nich jest również mój bank. Pani obsługująca na kasie zaproponowała, żebym wybrała jakiś produkt i spróbujemy zrobić płatność kartą. Widać było, że pani zalezy na tym, abym nie zrezygnowała z tankowania, ale żeby nie było równiez problemów z zapłaceniem za benzynę. Udało się zapłacić za słodycze kartą, więc wróciłam do auta, żeby zatankować. Tam czekał już pracownik stacji i zaproponował pomoc. Wygląd pracownik bez zastrzeżeń, natomiast wsród zabawek i słodyczy panował bałagan.