Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: W dniu 14.03.2009 udałam się na zakupy do sklepu ZARA na Pasażu. Interesowało mnie coś eleganckiego, a jednocześnie kobiecego. Niestety zapytana przeze mnie Pani, nie wykazywała jakiejkolwiek inicjatywy. Więc sama sięgałam po kolejne ubrania, lecz każdorazowo musiałam dopytać się o mój rozmiar, gdyż brakowało ich w wystawionych fasonach. Sprzedawczyni dwukrotnie odpowiedziała mi, że "zapewne (?) nie ma już w magazynie, jeśli brakuje na sklepie". Powiedziała to, bez sprawdzenia w systemie komputerowym. Zaskoczyło mnie też stwierdzenie, iż "muszę (?) zaglądać, bo często mają dostawy, lecz nie wiedzą co otrzymają". Byłam zniesmaczona tym, że w tym sklepie Panie sprawiały wrażenie zaabsorbowanych innymi sprawami, nie wykazywały zainteresowania wchodzącymi/przebywającymi w ich sklepie klientami. Oprócz mnie było ich jeszcze dwóch. Niestety nie zdecydowałam się na zakup, pozostał tylko niesmak z takiej nieprofesjonalnej obsługi. Oczywiście w najbliższym czasie nie wybiorę się tam na zakupy.