Opinia użytkownika: Marta_191
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: ZARA to jeden z większych sklepów w Pasażu, i może dlatego nie było czasu na indywidualne podejście do klienta (niedziela; tłumy ludzi). Rozglądałam się za czymś eleganckim (w perspektywie ważna impreza), dlatego nie byłam tak silnie zdeterminowana na zakup. I może dobrze (!), ponieważ zapytany przeze mnie sprzedawca, nie wykazywał żadnej inicjatywy. Sięgałam po kolejne modele i za każdym razem biegałam za kimś z obsługi; pytałam się o mój rozmiar (brak w wystawionych fasonach). Sprzedawczyni odpowiadała: "że pewnie nie ma na magazynie, skoro brak na sklepie" (bez sprawdzenia w systemie) albo, że "muszę zaglądać, bo często mają dostawy, ale nie wiedzą co otrzymają". W każdym z ww wariantów sama prosiłam o: sprawdzenie w komputerze (jeden rozmiar został w ten sposób odszukany), o dzień dostaw towaru. Sprzedawczynie sprawiały wrażenie zajętych, zaabsorbowanych. W przymierzalni, na podłodze gromadziły się "koty". Kolekcja barwna, ciekawa ... obsługa neutralna (bez inicjatywy, zabiegana, zapracowana, sprawiająca wrażenie "nieobecnej, poza zasięgiem"). Rozumiem, że ogarnięcie takiej powierzchni jest trudne (wyłożenie/uzupełnienie/składanie towaru), ale równie ważne jest zainteresowanie klientem, jego zadowolenie i satysfakcja z wyboru. Nie zdecydowałam się na zakup.