Opinia użytkownika: EZKB
Dotycząca firmy: bonprix.pl
Treść opinii: Kilkanaście dni temu dostałam na mój adres e-mail, reklamę firmy Bon Prix. Reklama oferowała zakup dowolnego artykułu z katalogu po cenie zakupu. Firma nie pobierała ( jak twierdziła reklama ), opłaty za przesyłkę - kwota 13.80 PLN. Zamówiłam sweter za 80 zł. Liczyłam że rachunek właśnie tyle wyniesie, ponieważ zgodnie z ofertą miałam nie zapłacić kwoty za przesyłkę. Paczka przyszła dość szybko, sweter był ładny więc postanowiłam go zachować. Jednak za przesyłkę zapłaciłam 93.80 PLN. Ponieważ miałam zachowanego e-maila z ofertą, wysłałam skargę i zwróciłam uwagę na nieprofesjonalne zachowanie. Takich e-maili wysłałam kilka,bo na żaden nie dostałam zwrotnej odpowiedzi, Dopiero bodajże przy piątym e-mailu, łaskawie zostałam przeproszona i zaproponowano mi dopisanie kwoty do mojego rachunku i odjęcie jej przy następnych zakupach. Następnym razem mocno zastanowię się nad internetowymi zakupami w firmie Bon Prix. Ja nie odpuściłam i kwotę 13.80 zł odzyskałam, ale ilu Klientów zostało reklamą skuszonych i stracili 13 zł za przesyłkę uznając że nie warto dochodzić swoich praw ?