Opinia użytkownika: Joanna_292
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Od lat korzystam z usług firmy Fielmann. Jestem zadowolona z rozsądnych cen, powiadamianiu o odbiorze okularów SMS'em, możliwości wymiany okularów, kompleksowych usługach etc. Niestety nie zawsze jasna jest dla mnie kolejność i miejsce obsługi oraz pewien chaos panujący wśród personelu na linii kasa-sala główna-pięterko. Tak było i tym razem gdy chciałam wymienić pęknięte szkło w okularach. Najpierw odczekałam swoje przy kasie, potem skierowano mnie na salę główną, gdzie po dłuższym czasie nudzenia się przy jednym ze stolików "złowiłam" sprzedawcę, który przechadzał się w pobliżu. Niestety na tym nie koniec, czaso- i nerwożerne okazało się poszukiwanie danych moich okularów z powodu, jak się w końcu okazało, literówki, którą ktoś popełnił wprowadzając moje nazwisko do sytemu. W salonie spędziłam 50 minut!