Opinia użytkownika: Monika_286
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: W perfumerii sieci Sephora na Nowym Świecie w Warszawie kupiłam puder brązujący. Niestety, przez pomyłkę wzięłam nie ten, co chciałam. Odcień był za jasny. Po dwóch godzinach wróciłam do salonu wymienić puder. Spotykałam się już z reakcjami pracownic typu : nie wymieniamy w innych perfumeriach, ale nie nastawialam się negatywnie, majac nadzieję, że tym razem się uda. Faktycznie, obsluga była bardzo miła, bez problemu wymieniono mi puder jak również doradzono nowy odcień. Sprzedające pomogły mi także dokonać innych zakupów: mascary dla osób noszących szkła kontaktowe i fluidu maskującego. Personel był uprzejmy i pomocny. Asortyment sklepu nie należał jednak do najszerszych, brakowało kilku czołowych marek, a same produkty linii Spehora były poprzebierane. Ceny wyższe niż w innych perfumariach, np Rossman.l Poza tym - brak promocji. Miłym zaskoczeniem były próbki ktore otrzymałam przy zakupie - woda toaletowa oraz mini-krem. Jak dotąd tego typu prezent otrzymalam jednak tylko w Sephorze na Nowym Świecie - gdzie indziej ich nie dają, a szkoda, gdyż jest to miłe i napewno zachęca do kolejnych zakupów. Od dziś odwiedzam tylko Spehorę na Nowym Świecie. Czas obsługi był szybki, ne musiałam długo czekać na konsultantkę, być może ze względu na godzinę. Popołudniami w centrach handlowych można czekać na nie po kilkanaście minut. Wygląd miejsca był schludny, aczkolwiek zauważyłam mały nieporządek na kilku stoiskach (bourjois, L'oreal, produkty Sephory).