Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Przyjechałem na daną stację, aby zatankować gaz do samochodu. Przy stanowisku tankowania gazu, na dystrybutorze nacisnąłem przycisk przywołujący pracownika odpowiedzialnego za tankowanie. Po ok 1minucie podszedł do mnie pracownik, wystawił przed samochód gumowy pachołek (co jest zgodne z zasadami bhp) i zatankował podaną ilość paliwa. Podszedłem do kas, aby zapłacić rachunek. Wraz ze mną na stacji było 2 klientów. Nie musiałem czekać w kolejce, ponieważ obie kasy były otwarte. Kasjer zaproponował mi przystąpienie do programu lojalnościowego, dzięki czemu mógłbym zbierać punkty za każde zakupy na stacji, odmówiłem. W sklepie panuje porządek, podłoga i szyby są czyste. Produkty na półkach są starannie poukładane, a pracownicy ubrani są w służbowe uniformy. Po wyjściu ze stacji, umyłem szyby w samochodzie, obok dystrybutorów dostępne były papierowe ręczniki aby wytrzeć ręce. Daję ocenę +4, ponieważ miałem do czynienia z szybką i profesjonalną obsługą. Na stacji panował porządek i sklep jest dobrze zaopatrzony. Nie daję +5,ponieważ przy stanowisku z kawami nie mogłem znaleźć kubka do kawy.