Opinia użytkownika: sylla
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: O swoich przygodach z UPC pisałam we wcześniejszej obserwacji. W skrócie wyglądało to tak: - podpisałam z UPC umowę na polecenie zapłaty z mojego konta bankowego - UPC nie wyraziło zgody na skrócenie terminu płatności z 20 na 5 dni (w dniu przelewu wszystkie środki leżą na wysokooprocentowanym subkoncie i nie ma wolnych środków na płatność) - w związku z powyższym musiałam dokonywać przelewów ręcznych z kilkudniowym opóźnieniem - po 3 miesiącach UPC rozwiązało ze mną umowę i odłączyło usługi - pomimo próby wytłumaczenia, powoływania się na wcześniejsze rozmowy, UPC, w świetle warunków umowy, zaproponowało mi podpisanie nowej umowy, na gorszych warunkach. Udałam się do Biura Obsługi Klienta. Wystałam godzinę w kolejce. Przy stanowisku usłyszałam to samo, co przez telefon. Umowy nie można przywrócić (kończyła się już w sierpniu i zamierzałam ją w ogóle rozwiązać). Muszę podpisać nową, na 12 miesięcy, bo inaczej zapłacę karę za przedterminowe rozwiązanie umowy. Pomimo tak niekorzystnych warunków i braku elastyczności UPC dla klienta, jestem zadowolona z wizyty w Biurze. Pracownica, z którą rozmawiałam, wykazała się empatią i długo szukała rozwiązania, które sprawi, że przynajmniej obciążenia nie będą wyższe niż do tej pory. Wertowała oferty, pobiegła porozmawiać z kierownikiem i po kilkunastu minutach zaproponowała mi ofertę, która dawała mi więcej usług za tą samą cenę co do tej pory. Jedyną niedogodnością jest to, że jestem związana z UPC na kolejne 12 miesięcy. Za to rozwiązałam polecenie zapłaty, dzięki czemu będę regulowała zobowiązania o czasie.