Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy telefonicznego zamówienia pizzy z odbiorem osobistym w restauracji. Pan odebrał telefon po 10 sygnałach, myślałem, że już nikt nie odbierze telefonu. Kiedy dodzwoniłem się, chciałem zamówić dwie pizze prostokątne w cenie około 21 zł, ponieważ dokładnie nie pamiętałem jaka to była cena, więc podałem taką kwotę. Pan powiedział, że tej promocji już nie ma. Zamówiłem więc dużą pizzę hot pepperoni i 4 kawałki pieczywa z serem. Pan powiedział, że zaprasza mnie po odbiór za 20 minut, powiedziałem, że akurat dobrze się składa, bo za tyle mniej więcej przyjadę. Kiedy przyszedłem odebrać pizzę, okazało się, że będę musiał jeszcze czekać na nią około 9 minut, bo jest jeszcze w piecu. Zobaczyłem również promocję, o którą wcześniej się dowiadywałem telefonicznie, i której już miało nie być. Zapytałem się Pani manadżer, czy ta promocja jest nieaktualna, ponieważ rozmawiając przez telefon uzyskałem informację, że już nie obowiązuje. Pani zapytała się, co robimy, czy chcę zrezygnować z zamówienia. Odpowiedziałem, że nie rezygnuję, że następnym razem, jak będę zamawiał to już będę wiedział. Pani odpowiedziała, że nie wie, dlaczego tak kolega odpowiedział, że może był niedoinformowany. Zaproponowała mi, że za pizzę dużą, którą zamówiłem, zapłacę kwotę 21,90. Zamówiłem więc dodatkowo drugą pizzę za kwotę 21,90 hawajską. Pani starała się rozwiązać mój problem, myślę, że to było bardzo dobre rozwiązanie, jako klient poczułem się dobrze potraktowany. Na pizzę musiałbym czekać i tak jeszcze 9 minut, a czekałem około 12 minut na całe zamówienie. Rozmawiając z Panem, dowiedziałem się, że pizza będzie gotowa za 20 minut, kiedy przyjechałem po 30 minutach, nie była i tak jeszcze gotowa i musiałem czekać jeszcze 9 minut. Pani, która mnie obsługiwała na miejscu była bardzo miła, zainteresowała się moją osobą, podeszła do mojej osoby indywidualnie.