Opinia użytkownika: Bryku
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Obserwacja dotyczy funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej Banku Millenium. Dzień dzisiejszy był terminem zapadalności moich lokat w banku, postanowiłem więc rano zalogować się do systemu i dokonać przelewu środków na inne konto. Logowanie do systemu nastapiło przed godziną 7:00. Stwierdziłem, że owszem odsetki zostały zaksięgowane na rachunku natomiast lokaty tylko częściowo. Po chwili jednak pozostałe lokaty również zostały zaksięgowane na rachunek - mogłem więc dokonać przelewu. Cały proces przebiegł sprawnie i szybko, system jest funkcjonalny i łatwy w obsłudze. Nie wiem tylko dlaczego lokaty zostają zaksięgowywane na rachunku około godziny 7:00 skoro system pracuje 24 godziny na dobę. Podsumowując system internetowy Banku Millenium działa bez większych zastrzeżeń.