Opinia użytkownika: sylla
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Wybraliśmy się znowu do Pizza Hut na barek sałatkowy i pieczywo czosnkowe. Ponieważ bułki są bardzo syte, zwykle zamawiamy jeden barek na dwie osoby i po zjedzeniu uzupełniamy jeszcze na dokładkę pół miseczki. W przeciwieństwie do poprzedniej wizyty w innej restauracji Pizza Hut, nie otrzymaliśmy talerzy. Przyniesiono tylko miseczkę na sałatkę. Poprosiliśmy kelnera o uzupełnienie zastawy o talerze, ponieważ aby nie ubrudzić stołu, rozłożyliśmy sobie serwetkę. Kelner przyniósł talerz i poinformował nas, że do jednego barku sałatkowego należy się tylko jeden. Dodał, że mieli przypadki, iż przychodziła wycieczka kilku osób i częstowali się wszyscy barkiem sałatkowym w ramach "jesz ile chcesz". Dlatego jeżeli sałatkę jedzą dwie osoby, można nabrać tylko raz. Wywołało to w nas szczere oburzenie. Zwłaszcza, że oprócz sałatki zamówiliśmy dwie porcje pieczywa czosnkowego. Zdenerwowana powiedziałam do mojego przyjaciela, że to jest przeciwna sytuacja do tej, którą dwa tygodnie temu opisałam w programie jakości obsługi. Kelner usłyszał moją uwagę. Odszedł na moment, po czym wrócił i powiedział, że tym razem "przymknie oko" na tą sytuację i będziemy mogli sobie nałożyć dokładkę sałatki. Po chwili przyszedł jeszcze raz i zaproponował jakieś przyprawy do sałatki (miseczka była już prawie pusta). Potem przyszedł kolejny raz i spytał jak smakowało. Dodam, że przyniesiono nam pieczywo czosnkowe dopiero jak już zjedliśmy zawartość pierwszej porcji sałatki - byliśmy bardzo głodni. Poczuliśmy się mocno dotknięci zachowaniem kelnera, który obsłużył nas miło dopiero, gdy miał wrażenie, że jest kontrolowana jakość obsługi. Kiedy wychodziliśmy, zaobserwowałam na podłodze na sali, gdzie siedzieliśmy, torebkę po herbacie i jakieś paragony. Postanowiliśmy, że więcej nie przyjdziemy do tej restauracji.