Opinia użytkownika: EZKB
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Czy szybki znaczy dobry? Rano wybrałam się na zakupy do świdnickiego marketu Kaufland. Ponieważ potrzebowałam dosłownie kilku rzeczy, dość sprawnie zrobiłam zakupy. Należy zauważyć że Kaufland ma dość dobre zaopatrzenie, jest przede wszystkim wybór. Jeśli brakuje jakiegoś towaru w jego miejsce umieszczana jest informacja o oczekiwaniu na dostawę. Prawda - nieprawda mało istotne, ważne że Klient nie błąka się po sklepie w poszukiwaniu artykułu, którego nie ma. Rzecz na, którą chciałbym zwrócić uwagę dotyczy obsługi na kasach. Pracownicy, wręcz rzucają towarem Klienta po to by jak najszybciej go obsłużyć. Pani, która mnie obsługiwała, bąknęła pod nosem "dzień dobry", nawet na mnie nie spojrzała, wzrok wbity w skanowane artykuły. Gdyby zapytać ją za chwilę czy obsługiwała kobietę czy mężczyznę - nie byłaby w stanie udzielić prawidłowej odpowiedzi. Za nim wydrukowało się potwierdzenie zapłaty kartą za moje zakupy, już pani kasjerka była w połowie obsługi kolejnego klienta, spychając jego zakupy na moje. Panie pracują jak maszyny. Niestety przykre że w złym tego słowa znaczeniu A ja chciałbym być traktowana jak Klient, sprawnie, ale nie byle jak. Zatem czy szybki znaczy dobry ?