Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Około godziny 14.20 wszedłem do salony Era gsm. Zaraz po wejściu zostałem przywitany przez pracownika z działu informacji, był on zajęty rozmową z klientem, jednak dostrzegł moja obecność i ukłonił głowę w moim kierunku. Do wszystkich stanowisk była kolejka, wiec postanowiłem rozejrzeć się po salonie. We wnętrzu panował porządek, pomimo że na zewnątrz intensywnie padał deszcz. Podłoga i okna były czyste, przy gablotkach z telefonami stojaki z ulotkami były w 75% zapełnione. Wziąłem kilka interesujących mnie reklam, następnie podszedłem do stanowiska, gdzie była najmniejsze kolejka, tj. 3 osoby. Po ok 10 minutach usiadłem naprzeciwko pracownika. Był on ubrany jak większość personelu, wnioskuję z tego, że był to ubiór służbowy. Przyszedłem do salonu z chęcią zapoznania się z ofertą abonamentową operatora. Pracownik udzielił mi szczegółowych informacji o możliwych opcjach abonamentowych, zapisywał na kartce moje oczekiwania, a następnie przedstawiając ofertę odwoływał się do zapisek. Pracownik podał mi do reki interesujący mnie telefon, uruchomił go oraz poinformował o jego zaletach. Na ulotkach podkreślał ważne informacje oraz ceny za połączenia. Pracownik treściwie odpowiadał na moje pytania, i rozwiewał wszystkie wątpliwości. Czuję, że próbował się dobrać dla mnie jak najbardziej korzystną opcję. Rozmowa trwała około 20min, jednak dowiedziałem się wielu istotnych rzeczy związanych z tym operatorem. Jeśli zdecyduję się na podpisanie umowy, to na pewno w tym miejscu. Pracownik na pożegnanie wręczył mi swoją wizytówkę, zaprosił ponownie oraz życzył miłego dnia.