Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Zakupy w LM w Alejach Jerozolimskich robię dość często (od kosiarki po ziemię do kwiatów). Asortyment jest w zasadzie bez zarzutu, spory wybór sprzętów ogrodowych, narzędzi, skrzynek na listy, akcesoriów elektrycznych, etc. Gorzej z jakością obsługi klienta. Za każdym razem, kiedy potrzebuję informacji na temat lokalizacji towaru, jego ceny, czy danych technicznych, nie mogę doczekać się kogokolwiek przy punkcie obsługi klienta. Sprzedawcy (czy może raczej doradcy klienta) zajęci są wszystkim, tylko nie klientem poszukującym fachowej porady. Co istotne, nie jest tak, że czekam przy punkcie obsługi 2-3 minuty; daję im szansę, zdarza się, że pół godziny to za mało, by któryś / któraś (częściej jednak któryś) pofatygował się łaskawie i udzielił odpowiedzi / wyjaśnień. Obsługa klienta rzutuje na ocenę marki jako całości, dlatego dziwi mnie postawa kierownictwa marketu, które najwyraźniej nie przywiązuje wagi do takiego stanu rzeczy. Może kierownictwo ma świadomość, że ani ja ani mnie podobni z zakupów w LM nie zrezygnują. Alternatywy w zasadzie nie ma. Castorama dorównuje wprawdzie LM asortymentem, ale jakość obsługi jest tam równie beznajdziejna. Przez fatalną jakość obsługi wizyty w tym sklepie są bardziej męczące i trwają dłużej, ostatecznie pozwalają jednak zaopatrzyć się w poszukiwane produkty. Szkoda, że dewizą LM jest hasło - "kliencie, musisz radzić sobie sam".