Opinia użytkownika: Izabela_89
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Weszłam do sklepu w celu zakupu wcześniej juz upatrzonych wyprzedażowych gadżetów. Wiedząc więc gdzie się znajdują, wzięłam je i szybko udałam się do kasy. Przy kasie okazało się, że terminal nei działa a chciałam zapłacić kartą. Personel niezbyt grzecznie poinformował o powyższym fakcie. Kłócili się przy tym niemiłosiernie, wnioskuję, iż awaria nastąpiła wskutek niewłaściwsej obsługi terminala przez jedną z ekspedientek. Stała ona z boku i zanosiła się głośnym płaczem, otrzymując jedncześnie reprymendę od swojego przełożonego. Uważam, iż takie sceny powinny mieć miejsce na zapleczu, gdyż skutecznie odstraszą klienta zamiast go przyciągnąć. Z uwagi na to "średnio" mam ochotę udać się do tego sklepu po raz kolejny...Spacer na drugi koniec magnolii do bankomatu nieco podniósł ciśnienie mojemu narzeczonemu. Zwlaszcza, że okazało się, iż bankomat również nie działa. Na szczęście, gdy wrócił awaria terminala w sklepie House została usunięta i mogłam już spokojnie bez przeszkód dokonać zakupu.