Opinia użytkownika: Izabela_89
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Udałam się wraz z moim narzeczonym w celu zakupu garnituru. Weszliśmy do sklepu ZARA i rozglądaliśmy się bezwiednie szukając wzrokiem personelu, którego moglibyśmy poprosić o pomoc w doborze garnituru. Nikt się nami niestety nie zainteresował, więc sami znaleźliśmy interesującą nas sztukę. Zwróciliśmy się do (akurat stojącej obok) ekspedientki z prośbą o pomoc w doborze rozmiaru garnituru. Zmuszeni byliśmy poczekać, aż Pani zakończy rozpoczętą rozmowę z koleżanką. Sami znaleźliśmy odpowiedni rozmiar marynarki i spodni. Po chwili Pani podeszła i powiedziała jakby spodnie lub rękawy były zbyt długie to mają krawcową i jest możliwość dopasowania. Po przymiarce okazało się, iż rzeczywiście pomoc krawcowej będzie niezbędna. Znów chwila oczekiwania na przyjście ekspednietki, która miała zaznaczyc szpilkami miejsce skrócenia. Niestety co sie okazało, był to czwartek i krawcowa już była. Więc najwcześniejsza przeróbka garnituru była możliwa na za tydzień. Nas to niestety nie satysfakcjonowało. Pani obiecała wizytówkę do owej krawcowej, jedynie trzeba się było udać tam samemu. Przystając na to udaliśmy się do kasy w celu sfinalizowania zakupu. Wizytówkę otrzymaliśmy po uprzednim przypomnieniu. W kasie "obsłużył" nas juz nieco żwawszy Pan,my zapłaciliśmy a Pan ładnie zapakował garnitur.