Opinia użytkownika: Salvine
Dotycząca firmy: Citroen
Treść opinii: Wraz ze znajomym udaliśmy się do jednego z salonów Citroena. Chcieliśmy zapoznać się z ofertą firmy jak również zaciągnąć informacji na temat leasingu. Już na samym wejściu zauważyłam, że w tym salonie panuje porządek, ład i harmonia. Każdy samochód wyeksponowany był tak, żeby klient mógł obejrzeć go dokładnie z każdej strony. "Stojaki" z ulotkami, cennikami w formie papierowej, umożliwiały klientowi szybkie zapoznanie się ofertą salonu. Czyściutkie, lśniące auta przykuwały wzrok każdego klienta, a mili pracownicy z uśmiechem na twarzy oferowali swoją pomoc. Od czasu do czasu po salonie przechadzał się dyrektor, który kontrolował pracę swoich podwładnych, a w razie potrzeby służył im pomocą. Dodatkowo w salonie zrobiony był kącik dla klienta: wygodne kanapy, szklany stolik, gazety, telewizor, kawa, herbata, czekolada. W tym miejscu można było miło spędzić czas, czekając np na auto, które było w serwisie. Po krótkiej chwili, w której mogliśmy rozeznać się z ofertą salonu, podszedł do nas elegancki pracownik Citroena. Bardzo grzecznie nas przywitał i zaprosił do swojego biurka, na którym panował porządek. Doradca udzielił nam bardzo szczegółowych i kompetentnych informacji na temat auta oraz możliwości leasingu. Poza tym przedstawił nam kilka wariantów i szukał z nami jak najlepszego rozwiązania. Aby dodatkowo nas zachęcić, Pan X skontaktował się ze swoim przełożonym w celu ustalenia jakiejś specjalnej promocji, z której w rezultacie byliśmy bardzo zadowoleni. Zostawiliśmy wszystkie niezbędne dokumenty, które potrzebne były do weryfikacji. Pan X powiedział, że jeszcze dziś będzie decyzja i że się z nami skontaktuje. Kolejnym etapem rozmowy było obejrzenie modelu auta, które wybraliśmy i omówienie podstawowych funkcji. Na sam koniec pracownik mile nas pożegnał i odprowadził do drzwi. Jeszcze tego samego dnia dostaliśmy informację na temat leasingu. Niestety była negatywna odpowiedź, ale Pan X doradził nam sprawdzenie oferty jeszcze w innych firmach leasingowych. On miał się tym zająć. W tym samym tygodniu pojawiło się u nas 2 doradców, przedstawili nam swoje oferty i do nas należało już tylko podjęcie decyzji. Dzięki fachowej obsłudze, rozpoznaniu potrzeb klienta, rzetelnej, jasnej informacji, zaangażowaniu pracownika Citroena, dziś jeździmy nowym pięknym autem. Do dnia dzisiejszego Pan X dba o utrzymanie relacji ze swoimi klientami i służy zawsze pomocą. Uważam, że to była profesjonalna obsługa i aby każdy klient mógł poczuć się tak "dopieszczony" jak my.