Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Listy haseł jednorazowych (konto firmowe) to achaiczne rozwiązanie. Już wiele razy mnie zawiodło, np. kiedy okazywało się że lista właśnie się skończyła a ja mam następną ale w innym miejscu i nie mogę autoryzować ważnych przelewów, albo jeszcze gorzej - nie zamówiłem następnej listy i teraz muszę czekać ok. tygodnia na przesłanie jej przez bank (a tu akurat ZUS albo podatki do zapłacenia...) Idealne rozwiązanie w tym zakresie stosuje mbank - hasła jednorazowe przesyła SMS-em na mój telefon komórkowy. Nie jestem zwolennikiem tokenów - trzeba o nich pamiętać, a telefon mam zawsze przy sobie. W KB przydałaby się chociaż taka funkcja jak informowanie w systemie transakcyjnym (np. po zautoryzowaniu przelewów) że kończy się dana lista, np. komunikatem: "Uwaga, przypominamy że na obecnej liście haseł jednorazowych pozostało już tylko 10 niewykorzystanych haseł. Prosimy o zamówienie lub przygotowanie kolejnej listy".