Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Wizyta dotycząca oddania obuwia do reklamacji. Ogólny wygląd sklepu poprawny (czysto, schludnie, czytelnie), niestety na ladzie chaotycznie porozrzucane ulotki promocyjne, szklana półka (efektownie podświetlona) przy ladzie przeznaczona na torby/reklamówki klientów popękana i niechlujnie obklejona taśmą klejącą. Po wejściu przy ladzie brak osoby z obsługi przy ladzie. Około 2 minut oczekiwania, aż podejdzie ktoś z obsługi. Po wyjaśnieniu powodu wizyty znalezienie druków reklamacji zajęło kolejne 2 minuty dwóm osobom. Trzy razy musiałem powtarzać co jest przyczyną reklamacji obuwia, a pole 'sposób załatwienia reklamacji' zostało wypełnione wg. polityki sklepu, a nie jak ja chciałem. To druga moja para butów z tego sklepu i obie są reklamowane. Buty tego producenta nie są warte swojej ceny ze względu na bardzo słabe materiały.