Opinia użytkownika: Karolina_72
Dotycząca firmy: Vero Moda
Treść opinii: Jestem zaskoczona taką obsługą, a raczej jej brakiem. Weszłam do sklepu zachęcona ciekawą witryną sklepową. W pobliżu wejścia nie było ani jednego sprzedawcy, nikt mnie nie przywitał, nikt nie zauważył mojego wejścia. Szukałam płaszcza i dodatków, niestety musiałam poradzić sobie sama. Dzięki porządkowi na gondolach (wieszakach) płaszcze były łatwe do znalezienia. Jednak w dalszych poszukiwaniach nikt nie pomógł mojej osobie. Brak pomocy i zainteresowania klientami ze strony sprzedawców. Pani przy przymierzalnii ograniczyła się tylko do "proszę" w odpowiedzi na pytanie "czy można przymierzyć". Ogólnie w salonie panował porządek, ceny były widoczne - to plus. Minusem jednak jest brak obsługi przez pracujący tam personel oraz głośna muzyka.