Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Po wejściu do punktu sprzedaży telefonów komórkowych, zostałam od razu dostrzeżona przez sprzedawcę panią Sylwię, która podeszła do mnie z zapytaniem "czy może mi w czymś pomóc?". Na wstępie byłam zainteresowana ofertą telefonu na abonament. Sprzedawca najpierw rozpoznał moje potrzeby, dotyczące ilości minut jakie są mi potrzebne, oraz telefonu. Ostatecznie został mi zaoferowany abonament w wysokości 50zł razem z telefonem NOKIĄ 6300, niestety sprzedawca nie przedstawił mi innego telefonu, oraz nie zapytał czy chciałabym zobaczyć jego funkcję na włączonym aparacie. Ostatecznie dostałam ulotkę od konsultanta, razem z cennikiem telefonów, oraz wizytówkę punktu. Niestety miałam wrażenie jakby konsultant spieszył się z moją obsługą, co przyczyną mógł być duży ruch w punkcie.