Opinia użytkownika: Joanna_279
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: 3 marca byłam ze znajomymi w kinie helios MagnoliaPark we Wrocławiu, mieliśmy rezerwacje na 4 bilety, którą złożyłam przez internet, kiedy jednak podeszliśmy do kas, aby odebrać bilety, nie było nikogo. Musieliśmy czekać chwilę, żeby ktoś nas wogóle obsłużył. Kiedy zjawił sie już Pan, poprosiłam o to, byśmy mogli zapłacić oddzielnie (każdy za siebie - bo niektórzy mieli zniżki) Pan zgodził się, po czym policzył dwie osoby odzielnie a dwie i tak razem. Kiedy już mieliśmy swoje bilety poszliśmy w stronę sal kinowych. Na "bramce" siedziało dwóch panów, pomyślałam, że może jeszcze nie wpuszczają, bo było jeszcze ok 10-15 minut do seansu, ale zapytaliśmy " czy już można"? Okazało się, że tak ... panowie jednak nadal sobie siedzieli. Jeden z nich na pufie, a drugi, który odrywał nam bilety siedział na śmietniku. Nie zrobiło to na mnie dobrego wrażenia, gdyż wykazał sie ten pracownik brakiem szacunku do klienta.