Opinia użytkownika: MojaOpinia
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy faktu wprowadzania w błąd (żeby nie powiedzieć oszukiwania) klientów w sklepie Carrefour Express. Otóż robiłam zakupy w tym sklepie. Kupowałam m.in. wino, którego cena wynosiła 18,99zł. Gdy podeszłam do kasy, okazało się jednak, że jest to 19.99zł. Po zapłaceniu podeszłam znowu do półki, żeby upewnić się, że cena jest jednak złotówkę niższa, niż zapłaciłam. Podeszłam znowu do kasy, mówię "chyba zaszła pomyłka, to wino kosztuje złotówkę taniej", na co sprzedawczyni, zwracając się do innej sprzedawczyni, mówi "słuchaj, weź zrób pani zwrot na złotówkę" i otrzymałam w ciągu 3 sekund złotówkę. Oczywiście sprzedawczyni zrobiła to bez słowa, już nie wspomnę o prostym "przepraszamy". Wyglądało to tak, gdyby sprzedawczyni w momencie kasowania produktu doskonale wiedziała, że jest wyższa cena niż na półce, dlatego nawet nie upewniła się, czy mam rację. Ciekawe ilu klientów w ten sposób zostało oszukanych? Moja obserwacja jest poparta takze opiniami innych osób robiących zakupy w Carrefour Express - ponoć przy każdych zakupach cena jakiegoś produktu jest zawyżona, w stosunku do tego, co jest na półce. W ten sposób zarabiać na klientach... to nadaje się na jakiś artykuł w gazecie. A przy okazji moim zdaniem brak elementarnego "przepraszam" i brak reakcji sklepów Carrefour na takie praktyki (wydaje się wręcz, że robią to celowo), jest w dzisiejszych czasach niedposzuczalne.