Opinia użytkownika: Artur_62
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Kiedy udawałem się na stację Lotos w Żyrardowie byłem pełen obaw, że znów będę czekał na obsługę kilka minut, plus tankowanie, kolejka przy kasie - w sumie spędzę tam ok pól godziny. Jednak od wjazdu na podjazd stacji zostałem mile zaskoczony. Otóż znajdował się tam stały pracownik zajmujący się tankowaniem gazu, dzięki czemu nie trzeba czekać na przyjście kasjera. Bardzo dobre rozwiązanie. Sam podjazd był czysty, nie było śmieci, a woda do mycia szyb i ręczniki papierowe były dostępne. Sklep także był czysty. Podłoga wytarta, towar na półkach ułożony równo. Z reguł największy bałagan panuje w strefie kas oraz na regale z gazetami, ale także w tych miejscach było schludnie. Kasjer ubrany był w czysty, co ważne, firmowy strój, był uśmiechnięty i zachowywał się w pełni profesjonalnie. Odjechałem bardzo zadowolony.