Opinia użytkownika: Magdalena_346
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Obsługa w zakładzie optycznym Fielmann - Galeria Krakowska, Kraków, październik 2007. Po pierwsze niezwykle przyjazna atmosfera, klient witany jest "od drzwi", ale nie nachalnie i napastliwie, lecz z wyczuciem i po przyjacielsku. Kiedy zadałam pytanie dotyczące oferty, w tym badań, otrzymałam odpowiedź, iż niezależnie od tego czy zdecyduję się na zakup okularów w Firmie, po badaniach, samo badanie zostanie przeprowadzone za darmo. Zdecydowałam się na nie, a następnie ze względu na interesująca ofertę cenową oprawek, postanowiłam wybrać odpowiednie dla mnie. Obsługująca mnie wcześniej pani podeszła do mnie, kiedy opuściłam gabinet optyka i zapytała czy chciałabym coś wybrać. Podczas moich ponad półgodzinnych poszukiwań odpowiedniego modelu oprawek ta sama osoba towarzyszyła mi i proponowała nowe modele, a także uważne słuchała jakiego modelu poszukuję. Po kilku nieudanych propozycjach, a także moim samodzielnym przeglądzie wielu modeli, obsługująca mnie pani przyniosła "te właściwe". Zaproponowane przez nią ostatecznie oprawki idealnie odpowiadały moim wcześniejszym opisom, nie wspominając o tym, iż ich cena była zachęcająca. Po wyborze oprawek zostałam poproszona o spoczęcie przy biurku, przy którym została zrealizowana transakcja, a także wszelkie pomiary konieczne do dobrania odpowiednich szkieł i ich rozstawu. Obsługująca mnie osoba prowadziła ze mną przyjemną rozmowę, acz nie była przesadnie miła, kontakt przebiegał bardzo naturalnie, a czas spędzony w zakładzie działał odprężająco. Nie odczuwało się atmosfery pośpiechu, konieczności załatwiania następnego klienta. Dodatkowo, zaproponowano mi korzystne warunki gwarancji na szkła i oprawki - z czym nie spotkałam się nigdy dotąd (a nosze okulary od 1 roku życia). Miło zaskoczył mnie także fakt, iż termin obioru okularów miał zostać podany przez SMS. Późniejsze, kilkukrotne odwiedziny w Firmie, utwierdziły mnie w przekonaniu o wysokiej jakości obsługi - bywam tam, ponieważ metalowe oprawki wymagają czasem korekty. Za każdym razem obsługa jest na miejscu, gotowa do wysłuchania prośby, a na pomoc nie czeka się długo. Co więcej, po kilku miesiącach użytkowania okularów otrzymałam od Firmy pismo, w którym pytano mnie, jak sprawuje się produkt i czy nie chciałabym go ewentualnie wymienić.