Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Mam w Plusie 4 numery na firmę, firma rośnie i potrzebowałem kolejnych 2. Zadzwoniłem do Biura Obsługi. którego numer mam domyślnie wpisany w telefonie (2601). Straciłem niepotrzebnie masę czasu ponieważ po wysłuchaniu wszystkich komunikatów i przebicu się w końcu do konsultanta, dowiedziałem się tylko od niego że muszą przedzwonić pod inny numer do telesprzedaży 0801. Zadzwoniłem i tam, ale rozmowa z konsultantką była dosyć marna. Wcześniej zrobiłem rozeznanie w Erze i Orange więc miałem porównanie o którym wprost mówiłem konsultantce, nie była mi jednak w stanie zaproponować lepszych warunków niż Orange. Przy podobnym abonamencie (ok 85-87 netto) podobna liczba minut (250-270), ale w Orange tańsza minuta 0,35 (w plusie 0,40) netto, no i w Orange dostałem ekstra 120 minut do Orange gratis. Nie byłem zadowolony, powiedziałem że muszę się zastanowić. Konsultantka Plusa była pasywna a jedyne co zaproponowała to że oddzwoni za godzinę. Oddzwoniła po 4 godzinach. W tym czasie zdążyłem już podpisać umowę z Orange. Podsumowując - przykro mi że nie jestem na tyle cennym klientem dla Plusa, że po tylu latach (ok. 8) nie są w stanie mnie zatrzymać u siebie. Puszczają tylko parę w gwizdek przez jakieś bzdurne programy typu 5 plus. Nie tak się buduje lojalność...