Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Przedwczoraj w swojej nowiuteńkiej euro-pocztowej-skrzynce znalazłem dwie oferty reala, poza tygodnikiem jeszcze dwutygodnik "inspiracje" no wiec po przejrzeniu stwierdziłem ze dziś się wybiorę na zakupy bo aktualnie potrzebuje serwisu obiadowego a w ów gazecie w ciekawej cenie był taki który mnie się podobał, wiec dziś rano jak wielkie było rozczarowanie gdy po 10 minutach poszukiwań nie znalazłem takiego zestawu w sklepie-cóż postanowiłem dowiedzieć się od personelu co i jak-pani bardzo mila i kompetentna stwierdziła ze serwis "niedojechal" ale ma go w zamówieniu wiec na pewno się pokaże. jak to nie dojechał myślę sobie przecież w gazetce stoi ze od dziś jest promocja i od dziś wszystkie artykuły są dostępne dla klienta???? to jak to jest czy to nie jest nabijanie w przysłowiowa butelkę klienta? postanowiłem sprawę monitować-dowiedziałem się od pani ze promocja trwa przez kolejne dwa tygodnia wiec często będę zaglądał do tego sklepu i sprawdzał czy ów serwis już "dojechał"