Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sony
Treść opinii: Kontakt dotyczył infolini Sony Poland 0 801 500 500 a tematem była awaria Sony Playstation3. Konsola dzień wcześniej przestała działać. Chciałam uzyskać odpowiedź na pytanie co powinam zrobić, po podłączeniu konsoli pojawia się czarny ekran czyli - NIC. Pan powiedział, że pewnie to płyta główna i w zasadzie z tym już nic się nie da zrobić... Zapytał kiedy kupiłam konsole - jak już 1.2-2 lata temu to tak naprawdę koszt jest ok 1500 zł (czyli tyle ile kosztuje nowa kosola) - gdyż wszystkie ceny są w Euro. Dowiedziałam się, że cała kosola musiałaby być wysłana do Warszawy a stamtąd na Słowację. Na pytanie ile musiałabym czekać - ok pół roku!!! Zadzwoniłam do serwisu Sony we Wrocławiu na Kościuszki i tam dostałam informację, że to może być laser ale z racji tego że konsola ma już prawie 2 lata to "tych starych generacji" już nie naprawiamy a one są w ogóle awaryjne.... Generalnie jestem zdziwiona podejściem takiej firmy jak Sony do klienta. Jedyne co by mi zostało to kupić nowy sprzęt.. P.S. Po kilku godzinach konsola zaczęła działać - nie wiem na jak długo.