Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się na codzienne zakupy na drugie śniadanie. Przy wejściu były dostępne koszyki. Pierwsze kroki skierowałam w stronę lodówek, gdzie znajdowały się m. In. wędliny, które chciałam zakupić. Wzięłam polędwicę sopocką. Ku mojemu zdziwieniu miała ona 2 ceny. Różnica między jedną a drugą wynosiła 50 groszy. Zrobiłam resztę zakupów i udałam się do kasy. Gdy nadeszła moja kolej zapytałam kasjerkę o obowiązującą cenę. Bardzo się zdziwiła, że przy jednym produkcie znajdują się 2 różne ceny. Przyznała, że sama nie wie, która jest aktualna. Zadzwoniła do kierownika sklepu, aby wyjaśnić sytuację. Po chwili przyszedł Pan Kierownik i wyjaśnił, że aktualna jest wyższa cena, a całe porozumienie wynika ze zmiany cen w sklepie, którą właśnie wykonują pracownicy. Dodam, że od Pana poczułam zapach alkoholu. Nie wiem, czy ze względu na konsumpcję tego dnia w pracy, czy dzień wcześniej, ale uważam, że jest to niedopuszczalne. Podziękowałam za informację i mimo wyższej ceny i wprowadzenia mnie w błąd zakupiłam tą wędlinę i wyszłam.