Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Toyota
Treść opinii: W salonie byłam w poprzedni piątek po godzinie 18, ale okazało się, że w salonie cały dzień nie było prądu i był nieczynny. Przy kolejnej wizycie już było ok. Przyjechałam do salonu zainteresowana zakupem Toyoty Auris. Salon piękny, obszerny, tylko jeden klient. Sprzedawców było dwóch. Podeszłam do pierwszego. Przygotował mi ofertę z moim wskazanym wyposażeniem, alarm samochodowy zaproponował gratis. Dodatkowo dał mi kilka próbek lakieru i doradził jaki kolor będzie pasował do czarnych fabrycznie klamek. Upustu poza darmowym alarmem i dywanikami nie dostałam. Jednak wizytę wspominam miło. Ocena nie jest maksymalna z uwagi na fakt, że czułabym się lepiej, gdyby sprzedawca pobrał mój nr telefonu i potem zadzwonił zapytać o decyzję. Poza tym wszystko ok.