Opinia użytkownika: Anushka
Dotycząca firmy: Kefirek
Treść opinii: Niedawno byłam w dużych delikatesach należących do sieci "Kefirek", ponieważ były one po drodze do domu. Mimo iż delikatesy są duże (trzy piętra) rozmieszczenie towarów nie zachwyciło mnie. Poszczególne działy nie są w widoczny sposób oznakowane (tylko w jednym miejscu jest tablica, co znajduje się na danym piętrze). Przy stoisku z wędlinami i mięsem obsługiwała tylko jedna ekspedientka, mimo że na ścianie widniał napis, że stoisko z mięsem jest obsługiwane osobno.Pani prosiła więc klientów, aby najpierw wybrali wędlinę a potem mięso, bo musi zmieniać rękawiczki. Ja poprosiłam o pierś z kurczaka i małą kiełbasę, które były podane w tych samych rękawiczkach, w których obsługiwała poprzedniego klienta. Dodatkowo z trzech kas (na dwa pietra, bo w dziale chemiczno-kosmetycznym jest osobna kasa) klienci byli obsługiwani tylko przy dwóch. Ponieważ były godziny popołudniowe, w sklepie było dużo ludzi i trzeba było długo stać w kolejce, żeby zapłacić.Odległość miedzy kasami była bardzo mała więc osoby, które jeszcze coś kupowały, musiały się przeciskać między tymi, którzy stali w kolejce do kas.