Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: POSIADAM KONTO, ZABLOKOWAŁA MI SIE USŁUGA DOSTĘPU DO INTERNETU. W PLACÓWCE ZŁA ORGANIZACJA PRACY-KOLEJKA, PRACOWNICY NIE REAGOWALI GDY KLIENCI STALI I SIE DENERWOWALI, PRACOWNIK KTÓRY MNIE OBSŁUGIWAŁ MIAŁ NIEWYPRASOWANĄ I BRUDNĄ KOSZULĘ -TRAGEDIA. NA MOJE PYTANIA ODPOWIADAŁ PO DŁUGIM NAMYŚLE BEZ PRZEKONANIA CZY FAKTYCZNIE TAK JEST. JAKOŚĆ OBSŁUGI POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA. PANI SPRZĄTACZKA MYŁA PODŁOGI PRZY KLIENTACH, MYŚLĘ ŻE POWINNA TO ROBIĆ PO ZAMKNIĘCIU ODDZIAŁU TYM BARDZIEJ ZE W PLACÓWKACH LUKAS BANKU ZAWSZE JEST SPORO KLIENTÓW W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH.