Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Udałam się do salonu Apart w celu reklamacji obrączek z białego złota, które po roku uzytkownaia wygladały jakby miały najmniej lat 40.Po wejści do salonu sama podeszłam do ekspedientki i powiedziałam,że chiałabym zgłosić reklamcję na onbrączki.Pani oglądnęła obrączki i pierwsze słowa które padły z jej ust to :" Nasze obrączki tak mają, a w ogóle to bia color".Powiedziłam ze na paragonie widnieje opis obrączki białe złote + certyfikat na brylant. Pani wyciągnęła druk reklamacyjny, ale nie wiedziała jak go wypełnić i co wpisać, poprosiła koleżankę, która też nie za bardzo była zorientowana w temacie.Po chwili wpadły Panie na pomysł, że zadzwonią do kierownika salonu co mają zrobić. Otrzymały prze telefon instruktarz i wtedy zaczęły razem wypełniać wniosek.Jakość obsługi, zachowanie Pan i brak kompetencji pozostawiają wiele do życzenia, bo marka wiele traci.