Opinia użytkownika: MojaOpinia
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Kończyła mi się umowa, a klientem PLUS GSM jestem od 6 lat. Zadzwoniłam do Biura Obsługi, aby zapytać, jaką mają dla mnie propozycję. Konsultant zaproponował mi rabat 50% na abonament i dodatkowo 3 numery darmowe. Powiedziałam, że mogłabym być tym zainteresowana. Zapytałam, czy z tych 3 numerów 2 mogą być do innych sieci. Konsultant powiedział, że tak. Zdziwiłam się, bo wydawało mi się, że darmowe numery dają tylko do tych samych sieci. Dlatego spytałam RAZ jeszcze, czy na pewno mogę z tych 3 numerów wziąć 2 do innych sieci. Konsultant bardzo wyraźnie powiedział że TAK. W dniu, w którym chciałam uruchomić tą usługę, okazało się oczywiście że konsultant mnie okłamał i 3 numery mogę wybrać tylko w sieci PLUS. Zgłosiłam reklamację, lecz oczywiście nie została uwzględniona. Na przyszłość radzę wszystkim nagrywać rozmowy z konsultantami Plus GSM, ponieważ możecie zostać tak sama oszukani jak ja. Przy reklamacji jest wtedy dowód i można dochodzić swoich racji. Jak widać, PLUS GSM nie stara się utrzymywać stałych klientów, a szkoda, bo wydawało mi się, że zdobycie nowego klienta jest droższe, niż utrzymanie przy sobie stałego.