Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Automatycznie po podpisaniu umowy z UPC dot. łącza Internetowego do rachunku został doliczony program antywirusowy, z którego nie korzystałam, ale za który musiałam płacić ok. 8 zł miesięcznie. Postanowiłam zadzwonić na infolinie z prośbą o wyłączenie z rachunku czegoś, czego nie używam. Na połączenie z konsultantem trzeba było czekać ok. 4 minut, a gdy już zdołałam się dodzwonić, Pani stwierdziła, że przełączy mnie do odpowiedniego działu. I tak czekałam kolejne kilka minut. Następna Pani powiedziała, że nastąpiła zmiana i teraz już kto inny się tym zajmuje. Kolejne przełączenie, kolejne czekanie, a koszty za minuty rozmowy wciąż rosną... Wreszcie ktoś odebrał, tym razem mężczyzna, który powiedział, że trzeba napisać e-maila na adres biura z treścią:"Rezygnuję z usług programu Antywirusowego". Straciłam 15 i ok. 10zł na rozmowy telefoniczne, żeby w konsekwencji dowiedzieć się, że muszę to załatwić drogą mailową.