Opinia użytkownika: Bryku
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Kontakt z Alior Bankiem rozpoczął się od trudności z połączeniem się z infolinią (wszyscy konsultanci zajęci). Udało się za drugim razem - mój kontakt dotyczył niesłusznie pobranej opłaty z rachunku (brak takowej w tabeli opłat i prowizji). Zostałem poinformowany, że nie może mi zostać udzielona taka informacja ponieważ się nie zalogowałem. Zostałem więc przełączony do menu logowania, zrobiłem to i udało mi się połączyć ponownie z konsultantem, który wypytał mnie o szereg danych osobowych a na koniec poinformował mnie, że nie może mi udzielić informacji o pobranej opłacie ponieważ nie mam aktywowanej usługi telefonicznej. Konsultant poinformował mnie, że informacji udzieli mi jeśli aktywuję u niego tą usługę. Zgodziłem się na to, po czym zostałem przełączony do systemu nadawania hasła. Nadanie hasła przebiegło sprawnie, system powtórzył nadane hasło, po czym rozłączyłem się i ponownie połączyłem z infolinią wg zaleceń konsultanta, z którym wcześniej rozmawiałem. Po połączeniu się z kolejnym konsultantem zostałem poinformowany, że jednak nadanie hasła nie powiodło się i zaproponowano mi kolejne przeprowadzenie identyfikacji i połączenia z systemem nadawania hasła. Moja cierpliwość w tym momencie dobiegła końca - postanowiłem udać się do placówki i zamknąć konto.