Opinia użytkownika: Elżbieta_16
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Chciałam wyrobić sobie kartę do bankomatu, mam rachunek oszczędnościowy. Jak weszłam to nikt z pracowników się mną nie zainteresował, rozmawiali między sobą. Podeszłam do jednej Pani, i zapytałam o wyrobienie karty (na stanowisku dla klientów indywidualnych nie było nikogo, pani obsługiwała firmy). Pani powiedziała, że maszyna, która robi karty właśnie się popsuła i nie zrobię dziś karty (po raz kolejny, już kiedyś chciałam wyrobić kartę ale akurat nie było w banku pracownika, który się tym zajmuje) Chciałam wypłacić pieniądze, więc stanęłam w kolejce do kasy. Czynna jedna kasa. Przede mną stał tylko 1 pan, którego Pani obsługiwała ok. 7 min. jak już stanęłam za panem, ile wcześniej nie wiem. W końcu przyszła moja kolej. Kiedy powiedziałam o wypłacie to Pani zapytała mnie, czy nie mam karty, powiedziałam, że chciałam sobie właśnie wyrobić, ale niestety nie udało mi się (zapytała o tą kartę jakby chciała mi zaproponować jej wyrobienie właśnie w tym momencie). Widziała, że nie jestem z tego zadowolona to chciała mi jeszcze opowiadać o jakieś ich ofercie, żebym robiła przelewy wypłaty na ich konto, to będę mogła dostać kredyt (kiedyś chciałam wziąć kredyt to mi nie dali a teraz chcą, żeby to ja przekazywała im swoje pieniądze). W banku ulotki były porozrzucane. I jeszcze jedna sprawa odnośnie ogólnie banku, nie tego oddziału. Dzień przed moją wizytą dostałam pocztą wyciąg z konta. W liście, który dostawałam, kiedy oprocentowanie rosło, to zawsze była podawana taka informacja i to wytłuszczona. W ostatnim liście nie było takiej informacji wogóle, nawet małym drukiem, zwróciło to moją uwagę. Nie podali mi do informacji jakie mam teraz oprocentowanie. Będąc w banku zapytałam o to i rzeczywiście miałam rację. Oprocentowanie spadło z 7% na 6%.