Opinia użytkownika: Paulina_111
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Udałam się do sieci decathlon w celu zakupu łyżew oraz rolek. Chciałam zakupić 4 pary rolek ze znajomymi wiec postanowiliśmy zapytać o rabat na taką ilość sprzętu. Niestety kierownik stoiska oznajmił że nie jest upoważniony do takich działań i odesłał nas do kierownika sklepu, który rozłożył ręce i stwierdził że zakup 4 par rolek i pary łyżew na łączną kwotę 982 zł nie upoważnia go do wydania nam rabatu jakiegokolwiek. Na pytanie kto jest do tego upoważniony i ew. od jakiej kwoty przyznają rabat powiedział że nie wie a wszelkie informacje możemy znaleźć na stronie internetowej. Dyskusja o rabacie nic nie zdziałała, zakupiliśmy sprzęt za normalną cenę. Na domiar złego nikt z personelu nie potrafił konkretnie i rzeczowo doradzić w zakupie jakiego modelu powinniśmy obstawać. Otrzymaliśmy zdawkową odpowiedź iż rolki należy dobierać indywidualnie mierzyć i w tych których sie czujemy najlepiej to te kupic, ale już zero słowa o marce itp. Kierownik działu stwierdził że produkty w decathlonie są markowe i mają wysoką jakośc. Kolejna niedogodność to konserwacja sprzętu. Z nowo zakupionymi łyżwami ustawiliśmy się do punktu ostrzenia. Mimo iż staliśmy tam z 10min nikt nie podszedł, nawet kasjerki nie wezwały personelu mimo iż widziały ze czekamy. Dopiero na ustną prośbę o podejście kogoś z personelu doczekaliśmy się usługi. Jednymi słowy w decathlonie jedynym plusem obsługi jest duży wybór towarów w dobrych cenach i młoda wysportowana załoga, a minusem to to że owa młoda załoga jest słabo przygotowana do pracy, nie ma z kim negocjowac cen, i trzeba długo czekac za usługami.